Wednesday, March 30, 2011

Paparazzi4Hire - den senaste succén i kändisvärlden!

En ny het business - Paparazzi4hire(P4H) har haft premiär i Stockhoms-natten!

Och redan vädrar DM succé!
Affärsidéen är lika enkel som genial. Denna agentur hyr ut Fejk-Paparazzis som jagar dig vart du går mot en fast timlön. Det blir förstås enormt dyrt vilket inte hindrar att hela bloggmaffian står i kö!

Daniel "Nyllet" Nyhlen berättar - "Det finns väl inget bättre än att ständigt vara jagad av ett gäng uthålliga fotografer! Själv har jag bokat 4 stycken som följer mig varje helg. Då känns det verkligen som attt jag betyder nåt!"

"Känner du dig lite hängig o ful - då kan ett lyxigt alternativ till mega-fillers & löshår vara en kväll på stan med din personliga Paparazzi?"

"Allt som är vikitigt är dyrt!" - avslutar "Nyllet".

Ring du med och boka din personliga Paparazzi till helgen: 08-123 492 00 (Paparazzi4Hire)



("Jag syns därför finns jag!" Jo, bisarrt, men DM kan faktiskt inte garantera att detta fenomen inte redan finns..)

No comments:

Post a Comment