Wednesday, April 27, 2011

Amanda Schulman avslöjar - därför gifte jag mig med en häst!

Amanda Schulman, gift med en av bröderna, berättade närgånget och öppet om sitt nya liv, när DM hälsade på i hemmet.

Amanda - "Ja för tio-femton å sen hade jag ju hamnat på Burger King, som bäst, men idag e jag  ju en TV-demonproducent i stället, otroligt! Det är rätt tid att vara lite trög om jag säger så."
DM - "Så du har alltid vetat att du var lite väl okomplicerad o så där självcentrerat mongo?"
Amanda - "JO, jag började ju inte går förrän ja va fyra o mina föräldrar fick sätta på mig hockeyskydd för jag gick in i väggarna hela tiden. Men id agens läge spelar de ju ingen sånt nån roll.Man behöver inte ens en bra idé för å göra TV! Om bara vi ser till så alla som filmas e fulla, självupptagna o naturligt dumma så ordnar de sig ju...kolla bara på våra succeér!?"
DM (hmm...) 
Amanda - "näe,  så länge man bara ser så långt näsan räcker, skiter i alla andra om man inte kan skratta åt dem och inte besvärar sig själv med intergratet eller vad de heter så e livet kanooon!, Ja menar om du kör över nåns unge när du e lite på lyse, då stannar du ju inte kvar, du gasar ju iväg?!!"

Här kan ni läsa mer om hennes häst till man!

(Amanda ägnar dagarna åt förnedrings-tv på produktionsbolaget Mastiff och mediokert bloggande, men eftersom hon inte bär på något större lager av ambition, eller empati, duger det gott. Åt henne..!  "Stupid is better")



No comments:

Post a Comment