Saturday, April 16, 2011

Naket med Hans Wiklund!

Vi har väl alla sett Hans Wiklund sitta o snörvla i ett hörn på Stans uteställen, nu när ingen längre är intresserad av hans film-åsikter. Vi träffade Hans här om dan, då han berättade om sitt nya kall!

DM- "Ja Hans, du var ju helt ute ett tag men berätta om din nya karriär?"
Hans - "JO, av ren tur så blev en kille sjuk dan innan inspelning, så jag fick para upp mig med Felix som kommentator till Wipe-out och vilken kick det var! Folk som rullar runt i lera o jag som fick oavbruten möjlighet till kuliga nedsättande kommentarer! Nej, förnedrings-TV e mitt nya kall!  Då var det ju självklart att jag sa ja till nya Black-out!! Jag gillar -outs!!(fniss)
Tyvärr måste jag vara lite snällare där men det är ändå kul o se dessa hysteriska ideoter snubbla omkring i mörkret. As-fett!"

 DM - "DU har även gått igenom en "plastikoperation" nyligen, kan du berätta lite om de!?"
Hans - "JO jag har ju aldrig haft nån skäggväxt men nu tog jag modet till mig och har transplanterat hår från pannan till hakan - e de inte snyggt!? Jag ger det fem plus(kråmar sig)!!
DM - (mummel, mummel..)
DM - "Okey..!? Så vad blir nästa grej för dej?"
Wiklund - " Jag, har en egen idé som ska heta SCAT-Kammaren eller rent av SCAT-OUT!!!!!!!(Ho ho ho). Man samlar ett gäng ideoter och så får de äta olika djurs...
(här avbröt DM intervjun tvärt)


(Integritet 0%)

No comments:

Post a Comment